loading...
فارسینه | پورتال خبری و سبک زندگی
فارسینه بازدید : 2200 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود کلیپ عاشقانه مبارزه شاهزاده یانگ میانگ و سولنان سانسوری قسمت 20

دانلود کلیپ عاشقانه مبارزه شاهزاده یانگ میانگ و سولنان سانسوری قسمت 20

دانلود کلیپ عاشقانه مبارزه تمرینی شاهزاده یانگ میانگ و سولنان سانسوری قسمت بیست

فارسینه بازدید : 115 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (0)

عکس های هنرمندان در مراسم رونمایی از مجله ماهانه تبار

مراسم مهمانى رونمايى از ماهنامه «تبار» با حضور جمعى از هنرمندان سرشناس سينما، موسيقى، ورزش و… پنجشنبه شب گذشته در تالار آبگینه باشگاه ديپلماتيك تهران برگزار شد. در مراسم رونمایی از «ماهنامه‌ی تبار» که نیما رییسی اجرای آن را برعهده داشت، مهناز افشار کیک تولد این نشریه را برید و مانی رهنما تعدادی از قطعات خاطره‌انگیزش را برای میهمانان این جشن
 نواخت و خواند

مهناز افشار در مراسم رونمایی از مجله ماهانه تبار

فارسینه بازدید : 125 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود قسمت 139 برنامه خندوانه 28 شهریور 94

دانلود قسمت ۱۳۹ سری جدید برنامه خندوانه با لینک مستقیم و فرمت mp4
دانلود تمام قسمت های برنامه خندوانه با لینک مستقیم و حجم کم
قسمت ۱۳۹ (۲۸ شهریور با حضور مجید اخشابی و سروش صحت)

خندوانه قسمت جدید 129

 

فارسینه بازدید : 133 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر در انتهای دوره بارداری قرار گرفته اید و قصد دارید فرزند خود را طبیعی بدنیا بیاورید بایستی ازعلایم و مراحل زایمان طبیعی آگاهی پیدا کرده تا بتوانید دردهای واقعی زایمان را ازدردهای کاذب تشخیص دهید.

فارسینه بازدید : 114 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

با چنین اعتیادهایی باید قبل از اینکه غیرقابل کنترل شوند، مقابله کنید. پورنوگرافی هم مثل چیزهای دیگر عادتی اعتیادزا است که خیلی زود از کنترل شما خارج می شود. همچنین خرید فیلم های پورنو، سر زدن به سایت های اینچنینی و شرکت در فعالیت های هرزه نگاری ممنوع و غیرقانونی است.

فارسینه بازدید : 131 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

هفته هشتم بارداری خوشایند است زیرا با موفقیت پشت سر گذاشته شده و والدین احساس آرامش می کنند اما هنوز مراحل بحرانی بارداری  به پایان نرسیده و زن و شوهر دغدغه های خاص خود را دارند. از طرفی وضعیت جسمی نامتعادل زن باردار و از طرف دیگر وضعیت روانی نامناسبی که زن در این دوره تجربه می کند کمی به این احساس دلخوشی فصلی زودگذر بخشیده و زن و شوهر دوباره در دغدغه های این دوره گرفتار می شوند.

فارسینه بازدید : 69 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

خیلی از خانم‌هایی که قصد جلوگیری از بارداری دارند برای پیشگیری از به هم خوردن تعادل هورمون‌ها از آی یو دی مسی استفاده  می‌کنند و آن را بهترین راه‌حل برای پیشگیری از بارداری می‌دانند.

آی یو دی مسی چیست؟

فارسینه بازدید : 214 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

مصرف مداوم و مزمن الکل سبب اختلالات جنسیمی شود. الکل دارای اثرات سمی بر روی کبد، مغز و سیستم عصبی است. امروزه در جوامع مختلف مصرف الکل بویژه در میان جوانان رو به فزونی گذاشته است. مصرف الکل نه تنها سلامتی عمومی بلکه عملکرد جنسی را نیز به مخاطره می اندازد.

حدود 70 درصد مردان الکلی از یک اختلال جنسی رنج می برند. علاوه از اختلال جنسی، یک اثر بسیار مهم مصرف الکل این است که، افرادیکه تحت تاثیر الکل اقدام به برقراری رابطه جنسی می کنند، رفتارهای پر خطر جنسی در آنها بشدت زیاد می شود. مردان الکلی خودشان دارای مشکلات اجتماعی و خانوادگی هستند و مزید شدن اختلالات جنسی بر مشکلات و استرس آنها می افزاید و سبب می شود که این مردان برای غلبه بر استرس خود بیشتر الکل مصرف کنند و بدین ترتیب وارد یک حلقه معیوب می شوند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی