loading...
فارسینه | پورتال خبری و سبک زندگی
فارسینه بازدید : 302 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

استرس‌های زندگی مدرن مردی را وادار به بز شدن کرد

 برخورد افراد در رویارویی با استرس‌ها و کشمکش‌های زندگی امروزی متفاوت است. سفر و استراحت دوای عامه‌ی مردم برای رهایی از خستگی زندگی مدرن است. اما همیشه افراد متفاوت با شیوه‌های متفاوت از بقیه با زندگی برخورد می‌کنند. یک طراح انگلیسی بخاطر استرس‌ها و دوری از گذشته‌ها تصمیم گرفت که چند روزی را با بزها زندگی کند.

مرد شبیه بزمردی که شبیه بز شد و بین گله بزها زندگی کرد + عکس

توماستوایتز ۳۴ ساله  یک طراح است و قبل از اینکه زندگی بزی را شروع کند حسابی درباره‌ی این  نوع زندگی مطالعه کرد. همانطور که در عکس‌ها  مشاهده می‌کنید او برای خود اندام مصنوعی شبیه به بدن بزها ساخته است تا کاملاً شبیه ان ها حرکت کند. او همراه و پیشاپیش گله حرکت می‌کند مانند آنها از سراشیبی کوهستان آلپ بالا می‌رود و سعی به خوردن علف می‌کند. مهمتر از همه تلاش به برقراری ارتباط با بزها می‌نماید.

حرکت کردن مثل یک بز و خوردن علف در تصاویر خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما او سه روز این‌طور عجیب‌وغریب زندگی  کرده است و توانسته اطلاعات مفیدی درباره‌ی زندگی ان ها به‌دست آورد.

مرد شبیه بزمردی که شبیه بز شد و بین گله بزها زندگی کرد + عکس

توایتز ابتدا تصمیم می‌گیرد که یک فیل شود اما شاید از آنجا که خرطوم ندارد یا بودن بین آنان خطرناک است تصمیم به بز شدن می‌گیرد. او خوش‌شانس است و دولت هزینه‌های تحقیق عجیب او را تقبل می‌کند. او به کوههای آلپ سفر می‌کند تا سه روز حیات بزی را اجرا کند. او می‌گوید:

همه دوست ندارند در آینده به یک فرا انسان تبدیل شوند، و بیوروباتیک برای انسان‌هایی است که در جهت معکوس روند تکامل در حرکتند.

مرد شبیه بزمردی که شبیه بز شد و بین گله بزها زندگی کرد + عکس

توایتز با ظاهر جدید خود می‌بایست از کوهستان آلپ عبور می‌کرد. او باید یک گله برای اجرای آزمایش خود می‌یافت و صاحبش را راضی می‌کرد که او را بهعنوان بز و بین آنان بپذیرد. باوجود همه‌ی سختی‌ها این محقق و طراح انگلیسی می‌گوید که همه‌ی سختی‌هایی که  این سه روز تحمل کرده بهاندازه‌ی اینکه خود را بهعنوان یک بز به دیگر اعضای گله بقبولاند سخت و دشوار نبوده است.

مرد شبیه بزمردی که شبیه بز شد و بین گله بزها زندگی کرد + عکس

پس از گذشت این سه روز توایتز سه روز را هم تنهایی در کوهستان می‌گذراند. شاید چون همراهی با گله سخت بوده یا امیدی به اینکه بزها او را بپذیرند نداشته است. در هر حال این محقق قصد دارد نتایجی را که از این تحقیق به‌دست آورده به شکل کتاب نشر بدهد و از عکس‌های خود نمایشگاهی دایر کند. (با کمک از همشهری آنلاین)

مرد شبیه بز



عکسهایی بسیار عجیب و غریب اما واقعی! - که

www.irannaz.com/news_detail_6048.html
عکسهایی بسیار عجیب و غریب لطفا تا باز شدن كامل عکسها شكیبا باشید هر روز ... هر روز در زندگی تک تک ما انسان ها اتفاقاتی می افتد که اکثرا برای ما عادی می باشد.

انسان های ترسناک و عجیب(+18) - آپارات

www.aparat.com/v/ve903/انسان_های_ترسناک_و_عجیب(%2B18)
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علی سینا اگه دل و جرئت ندارید نگاه نکنید لطفففففففااااااااااا!!!!!!!! انسان های ترسناک و عجیب(+18) انسان , های , عجیب , , علی سینا.

عجیب و غریب ترین انسان های جهان را ببینید - آپارات

www.aparat.com/v/.../عجیب_و_غریب_ترین_انسان_های_جهان_را_ببینید
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باشگاه خبرنگاران عجیب و غریب ترین انسان های جهان را ببینید انسان , جهان , , باشگاه خبرنگاران.
در تصاویر زیر عجیب ترین انسان های دنیا را مشاهده می کنید که رکوردهای منحصر بفرد گینسی را ثبت کرده اند ... درخواست خواستگاری بسیار عجیب و غریب نوزاد از مادر.

انسان های عجیب و غریب

maxtor.rozblog.com/cat/24
انسان های عجیب و غریب,انسان های عجیب و غریب,@ورود دختران ممنوع@سایت برای جوانان پسر.

انسان های عجیب و غریب تاریخ +عکس - Bartarinha.IR | ...

www.bartarinha.ir › سرگرمی › جالبترین ها
باشگاه خبرنگاران: چند سالی است که افراد خاصی مانند مرد درختی یا بلندترین انسان های دنیا سرتیتر اخبار انسان های عجیب شده اند اما این افراد تنها مختص به زمان حال ...
در تصاویر زیر عجیب ترین انسان های دنیا را مشاهده می کنید که رکوردهای منحصر بفرد گینسی را ثبت کرده اند عکس های ... جدید ترین مطالب عکس و مطالب عجیب و غریب.
عکس های عجیب و غریب،عکس های ترسناک،عکس های باورنکردنی،تصاویردیدنی و عجیب،مطالب عجیب،عجیب ترین ... عجیب‌ ترین انسان های تاریخ سری دوم (عکس 18+).

عجیب و غریب ترین انسان های جهان را ببینید - ویکی سینما

video.wikipg.com/.../عجیب+و+غریب+ترین+انسان+های+جهان+را+ببینید...
عجیب و غریب ترین انسان های جهان را ببینید,متفرقه , ,انسان,جهان.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی